Pasaulē turpinās cīņas par un pret taisnīgumu pēc ādas krāsas. Vietējā līmeņa diskusijās par šo tēmu iesaistās arī Latvijas zīmoli, kas izrādās pārāk slidena taka. Tā arī līdz galam publiski netapa skaidrs tas, vai klienta sūdzība par Rūjienas saldējuma ...
Viss(i) kļūst digitāls(i)
Šis apkopojums par aktualitātēm ir tapis, kad vismaz brīdi esam apturējuši Covid-19. Ir daudz spekulāciju par to, cik ļoti dzīve atgriezīsies vai neatgriezīsies režīmā "kā bija iepriekš". Taču skaidrs, ka daudz vairāk paļausimies uz tiešsaisti. Iepri ...
Dzīve attālināti. Joprojām.
Jau gandrīz divi mēneši pagājuši kopš dzīve notiek attālināti. Mainās paradumi, ne tikai visa dzīve, bet pat filmēšanas laukums ir pārcēlies. Taču pats galvenais jautājums mārketinga profesionāļiem - kad šis viss beigsies, kā būs mainījušies klienti un v ...
Pārsteigums! Covid-19!
Daži teiks - tas jau bija sagaidāms. Daži - neko tādu nebija iespējams paredzēt. Taču Covid-19 izraisītā dīkstāve nu mums visiem ir fakts. Šī iemesla dēļ varbūt paskrējuši garām kādi notikumi vai aktualitātes, kas var kalpot iedvesmai. Atskatījāmies uz m ...
Simple Marketing Checklist for Idea Generators
This checklist is created by members of the Association for Latvian Marketing Professionals who were inspired by the innovative and creative mindset of people during the crisis and their willingness to bring back to the community. By exploring r ...
Personīgais tēls gada sākumā un tagad – vai kaut kas mainīsies?
Tieši pirms ārkārtas stāvokļa iestāšanās Latvijas Sabiedrisko attiecību nozares profesionāļu asociācija (LASAP) prezentēja nozares profesionāļu aptauju par personīgo tēlu. Kas interesanti krīzes kontekstā, ka daudzu uzņēmumu vadītāji ir kļuvuši pamanāmāk ...
Digitālais mārketings B2B attiecībās
Kad vēl notika pasākumi, Rīgā pulcējās ar e-komercijas jomu saistīti profesionāļi un interesenti konferencē eCom. No mārketinga zināšanu viedokļa viena no interesantākajām lekcijām bija par digitālā mārketinga izmantošanu B2B attiecībās. Ar lekciju uz ...
Februāra komunikācijas kļūdas un panākumi
2020. gada februāris atstāja spilgtus nospiedumus ar dažādām komunikācijas kampaņām. Februāra sākumā skaļi sevi pieteica #Neklusē - sociāls projekts, kura mērķis ir samazināt mobinga līmeni Latvijā. https://www.youtube.com/watch?v=rEh-jZhVB5I& ...
LMPA pasākumu kalendārs 2020. gada pirmajam pusgadam
Par šādām tēmām un šādos datumos diskutēsim 2020. gada pirmajā pusgadā. Runātāji tiks precizēti un publicēti šeit, tuvojoties pasākumam. 21. janvāris - Zīmols vs pārdošana - kam primāri atvēlēt naudu?19. februāris - 2020. gada "trendi" patēriņā, lojal ...
Pasākumi Rīgā 2020. gadā, ko ir vērts apmeklēt mārketinga profesionāļiem
Mārketinga profesionāļiem šobrīd nepieciešams plašs zināšanu spektrs, tāpēc esam apkopojuši ne tikai mārketinga pasākumus, bet sarakstā iekļāvuši arī saistītās nozares. Ir ko piebilst? Raksti komentārā.NosaukumsLaiksAtslēgas vārdiVai iesaki apmeklēt?Atvēr ...