melns & balts

Melns un/vai balts

Pasaulē turpinās cīņas par un pret taisnīgumu pēc ādas krāsas. Vietējā līmeņa diskusijās par šo tēmu iesaistās arī Latvijas zīmoli, kas izrādās pārāk slidena taka. Tā arī līdz galam publiski netapa skaidrs tas, vai klienta sūdzība par Rūjienas saldējuma “Blacky” nosaukumu bija uzņēmuma PR komandas izdomāts stāsts vai reāls notikums, bet ieraksts no saldējuma ražotāja Facebook lentas pazuda. Un arī pašmāju luksusa apakšveļas zīmola “Amoralle” video vienlīdzības atbalstam izraisīja neizpratni. Vēlāk gan izrādījās, ka tam mainīts konteksts, jo video stāsta varoņi sākumā bija informēti par citu šīs akcijas mērķi. Morāle – mūsdienās, kad visi var radīt saturu un pateikt un noskaidrot, kā bija patiesībā, ir riskanti melot vai nepateikt līdz galam. Tam arī lieliska ilustrācija no stand up komiķes Džemmas Sudrabas, kas izpētīja kādu kursa piedāvātāju mājas lapu un atklāja interesantas lietas.

Igaunijā realizēts pirmais projekts jaunās paaudzes reklāmai – Latvijas uzņēmums uzstādījis Hypervsn 3D hologrammas vides reklāmas stendos. Kas tas īsti ir, Kursora Kristaps savā blogā pastāstīja jau gada sākumā. Izskatās tas šādi:

Neskatoties uz inovatīvām vides reklāmām, daudzus produktus latvieši tomēr ir sākuši ja ne pirkt, tad vismaz meklēt internetā noteikti. Mastercard un Finanšu nozares asociācijas maijā veiktais Latvijas iedzīvotāju pētījums liecina, ka vairāk nekā trešdaļa respondentu (39 %) internetā iepērkas vismaz reizi mēnesī, un teju 70 % Latvijas iedzīvotāju ir kļuvis svarīgi, ka uzņēmumu preces un pakalpojumus var iegādāties tiešsaistē.

Tikmēr interneta platformas šovasar ir sarūpējušas daudz interesantu jaunumu. Ar 10 no tiem dalās Infinitum Agency savā blogā.

Vēl nepalaid garām:

Pievienot komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti ar *