Daži teiks – tas jau bija sagaidāms. Daži – neko tādu nebija iespējams paredzēt. Taču Covid-19 izraisītā dīkstāve nu mums visiem ir fakts. Šī iemesla dēļ varbūt paskrējuši garām kādi notikumi vai aktualitātes, kas var kalpot iedvesmai. Atskatījāmies uz mēnesi, kas izmainīja mūsu dzīves.
Vēl pirms krīzes “Vīlands Associates” partneris Ralfs Vīlands portālam Delfi rakstīja par panikas anatomiju. Interesanti izlasīt tieši šobrīd, jo 4. martā vēl neviens nevarēja prognozēt globālās pandēmijas apmērus. Viss ir kā parasti. No vienas puses – cilvēki, kas pakļaujas vai nepakļaujas panikai, no otras – objektīvi dati. Uzvarētāja nav. Ja nu vienīgi šoreiz tomēr varētu teikt, ka uzvarēja neredzamais pretinieks – vīruss.
Pirms pārcelšanās uz tiešsaisti notika divi interesanti pasākumi. Baltic Communication Awards 2020 vēl paspēja izdalīt balvas tiešsaistē, tāpēc vari apskatīt, kuras kampaņas aizvadītajā gadā bija veiksmīgākās un, kas zin, varbūt smelties iedvesmu arī sev.
Latvijas Sabiedrisko attiecību profesionāļu asociācija publiskoja iekšējā pētījuma rezultātus par tēlu. Protams, pēc krīzes daudz kas būs mainījies, taču varbūt ir lietas, kas saglabāsies. LMPA arī bija aicināts uz pasākumu. Te neliels apkopojums. Un šajā kontekstā vēl var palasīt LASAP valdes locekles Kristīnes Mennikas rakstu LinkedIn par personīgo un darba devēja tēlu šajā platformā.
Turpinot par tēlu un izmaiņām, citkārt tik grūti sociālajiem tīkliem piedabūjamie vadītāji nu paši rosās sociālajos tīklos. Var jau būt, ka tieši šis būs mainījies. Protams, gadījumi nedaudz atšķirīgi, un tomēr:
Aģentūras un dažādi resursi mūs pārpludina ar informāciju par to, kas notiek un kā rīkoties, tā kā šobrīd atliek atlasīt graudus no pelavām. Lai vēl vairāk sajauktu gaisu, te divi podkāsti latviešu valodā – par krīzes komunikāciju HR podkāstā divās atsevišķās epizodēs stāsta Kristīne Mennika un Ivars Svilāns, savukārt gudram mārketingam krīzes laikā izmaiņām mediju patēriņā uzmanību pievērsies Little Bits.
Kas gan mūs vēl spēs pārsteigt aprīlī? 🙂
Interesanti ir pavērot vai tas tiešām vedīs uz to ko šis stāsts min, jo 80% krīzes komunikācija ir sveša lieta un pat tad kad neiet tik labi kā gribētos, nāk ārā visādi brīnumi!!!