Par šādām tēmām un šādos datumos diskutēsim 2020. gada pirmajā pusgadā. Runātāji tiks precizēti un publicēti šeit, tuvojoties pasākumam.
- 21. janvāris – Zīmols vs pārdošana – kam primāri atvēlēt naudu?
- 19. februāris – 2020. gada “trendi” patēriņā, lojalitātē un digitālajos risinājumos.
24. marts – Mārketings un lielie dati – vai vairāk ir labāk?- 21. aprīlis – Digitālais vs “offline” (iespējams, mainīsim tēmu uz kādu aktuālāku saistībā ar jaunākajiem izaicinājumiem).
- 19. maijs – Kā “agile” metodes izmantot mārketingā.
Ja Tev ir idejas runātājiem, raksti LinkedIn mārketinga profesionāļu grupā vai aizpildi saziņas formu šeit. Formāts – saglabāsim pirmajā pasākumā pārbaudīto, respektīvi diskusiju ar trim runātājiem un moderatoru.
Pievienot komentāru